Umiejętności Specjalistyczne

Employer Branding: jak zmierzyć markę pracodawcy?

Peter Drucker
Peter Drucker: „What's measured, gets managed.” (Aby móc czymś zarządzać, trzeba to coś mierzyć).
„Kłamstwo wypowiedziane przez jedną osobę staje się prawdą, gdy zostanie powtórzone przez setki ludzi.” Chińskie powiedzenie
„Rzeczywiście, musimy „wejść w buty” marketingowców, nabyć umiejętność patrzenia „kto jest naszym klientem (kandydatem)”, „jaki mamy produkt”, „o czym mówić”, „w jaki sposób”, „w jakich miejscach.[…]
Potrzebne nam są kompetencje marketingowe, aby badać i budować potrzeby kierowników i pracowników na naszą wiedzę i umiejętności.”

Agnieszka Bieniak, menedżer działu zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Pracuj Solutions


* * *


Raport „Wyzwania HR 2013”: największe wyzwania w obszarze budowania wizerunku pracodawcy:
  • spójność między działaniami wizerunkowymi a rzeczywistością w firmie (52%)
  • stworzenie kompleksowej strategii budowania wizerunku firmy jako pracodawcy (44%)
  • działania wizerunkowe skierowane do pracownik już zatrudnionych (40%).

Po szkoleniu uczestnicy będą umieć:

  • przygotować analizę założeń wizerunku marki z uwzględnieniem grup docelowych
  • zaplanować ramy projektu badawczego: grupy docelowe, kluczowe wskaźniki, metoda dotarcia do respondentów
  • odróżnić badanie wizerunku od badań efektywności wydatków na komunikację marki adresowaną do różnych grup docelowych
  • ocenić, jakie obszary firmy muszą zostać włączone w projekt badawczy, aby wyniki badania zostały rzetelnie wykorzystane
  • odróżnić rzetelną metodologię od nieprofesjonalnej, zidentyfikować możliwe źródła błędów lub nieporozumień
  • uzasadniać podjęte decyzje metodologiczne, zwłaszcza wpływające na rzetelność pomiaru
  • przygotować komunikację wewnętrzną związaną z projektem badawczym (przed projektem, w trakcie, po projekcie)
  • negocjować ramy badań i koszt z zewnętrznymi agencjami
  • zaplanować komunikację wyniki, dobrać sposób prezentacji wyników badań do typu audytorium

Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu


Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza. Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Akademią Skuteczności, a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Każde zgłoszenie potwierdzamy e – mailem.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy >>

Grupa docelowa

  • Siły HR lub marketingu odpowiedzialne za employer branding

Ramowy program szkolenia


  • Marka pracodawcy - czym jest, czym nie jest, czyli HR spotyka się z marketingiem
  • Brand value, brand health, brand potential, składowe marki pracodawcy, diagnoza i pomiar
  • Identyfikacja pożądanych grup docelowych, analiza zysków i kosztów badań poszczególnych grup
  • Analiza marki w grupach docelowych
  • Ocena efektów kampanii, pomiar zwrotu z inwestycji
  • Obszary efektywności: kanały komunikacji (w tym wewnętrznej), obszary komunikacji, wątki
  • Wizerunek, satysfakcja, lojalność - moc trzech ramion
  • Opinie a postawy, możliwe obszary wpływu
  • Jak unikać manipulacji w czytaniu wyników badań
  • Jak prezentować wyniki trudnym klientom wewnętrznym

Informacje organizacyjne:


Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8h)
Po szkoleniu możliwość ustalenia indywidualnych coachingów (odpłatne)


Rabat przy zgłoszeniu 2 osób – 10%, 3 osób - 15%


W ramach szkolenia oferujemy:
  • Intensywny, praktyczny warsztat dający nowe umiejętności.
  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera – praktyka.
  • Komplet materiałów szkoleniowych z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po-szkoleniowe (2 tygodnie po szkoleniu, e-mail lub telefon).
  • Catering i przerwy kawowe.
  • Lunch.

Trener prowadzący szkolenie:


Agnieszka Łebkowska Agnieszka Wiśniewska - badacz, trener biznesu, coach

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji.
Badacz z 15-letnim doświadczeniem.
Specjalizuje się w badaniach opinii i postaw z obszaru HR.
Od 1998 roku prowadzi projekty badawcze dotyczące wizerunku marki, kultury organizacyjnej, satysfakcji i lojalności oraz procesów decyzyjnych.
Opiekuje się osobiście całym procesem badawczym, dbając, by badanie oraz wszystkie procesy, jakie uruchamia w dynamice firmy, pozwoliły w pełni wykorzystać wyniki. Pomaga zaplanować i poprowadzić komunikację związaną z prowadzeniem badania, komunikację po badaniu. Pracuje coachingowo z osobami lub zespołami wymagającymi wsparcia w związku z wynikami badań.
Prowadziła projekty badawcze dla takich firm, jak Masterfoods Polska, Real, Robert Bosch, Grupa Żywiec, Siemens, Kler SA, Onet.pl.
gordon2017@onet.pl brecuda345assa

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach Akademii Skuteczności (więcej)


Dzień szkoleniowy.
Szkolenie rozpoczynamy o godzinie 9:00 i kończymy o godzinie 17:00. W trakcie szkolenia zapewniamy uczestnikom lunch oraz przerwy kawowe. Każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe, notatnik oraz długopis i ćwiczenia.


Płatność.
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury pro forma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po odbyciu się szkolenia – faktury wystawiamy po zrealizowaniu usługi.


Rezygnacja ze szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu zgłoszona nie później niż 7 dni przed jego terminem nie powoduje konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie Akademia Skuteczności nabywa prawa do obciążenia płatnika 50% kosztów szkolenia.


Odwołanie szkolenia.
Akademia Skuteczności zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych oraz w przypadku niewystarczającego zainteresowania terminem. Informacje o zmianach przesłana będzie najpóźniej do 3 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. Akademia Skuteczności zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia szkolenia w każdej chwili w przypadku działania siły wyższej. Zgłaszającemu w takiej sytuacji zostanie zaproponowany udział w szkoleniu w innym terminie lub w ciągu 10 dni roboczych zostanie zwrócona pełna kwota wpłacona na konto Akademii.


Zgoda na wykorzystanie logo i nazwy klienta.
Firmy uczestniczące w szkoleniu wyrażają zgodę na zamieszczenie nazwy i/lub logo firmy na liście kontrahentów zamieszczanej na stronach i portalach www, w materiałach promocyjnych i ofertach handlowych.


Wypełnienie formularza zgłoszenia równoznaczne jest z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnia Akademię Skuteczności do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony firmy płatnika.
Strona Główna Oferta Strefa Rozwoju O nas Kontakt Polityka prywatności Webmaster

Copyright © 2008- Akademia Skuteczności. Wszystkie prawa zastrzeżone.

W tym serwisie stosuje się pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki temu dostosowuje się on do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.