Umiejętności Specjalistyczne

Jak zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych?

Wykorzystanie nowoczesnych badań marketingowych do wsparcia sprzedaży: jak wyniki, wykresy i informacje stają się mocnymi, inspirującymi argumentami.
„Kiedy podczas prezentacji powołujesz się na wyniki badań – to one stają się niepodważalnymi faktami. Te wyniki budują ramę kontaktu z klientem. Jeśli umiesz znaleźć informację, ilu jest Polaków, którzy mają określoną potrzebę – a jeszcze nie korzystają z produktu twojego potencjalnego klienta, jeśli następnie pokażesz mu, jak do nich dotrzeć – podpisanie kontraktu taje się o wiele bardziej prawdopodobne.”

Anna Żakowska, Inspire Group, dyrektor zarządzający
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafić:
  • dotrzeć do wyników istniejących badań lub analiz marketingowych
  • zbudować twarde argumenty wynikające z badań marketingowych
  • zwiększyć motywację klientów do zakupu
  • zwiększyć wolumen sprzedaży dzięki wnioskom wyciąganym samodzielnie przez klientów
  • uzasadnić ofertę cenową lub wzmocnić pozycję negocjacyjną wykorzystując wyniki badań
  • dobrać sposób prezentacji wyników badań do typu klienta
  • odróżnić rzetelne wyniki badań od niepoważnych atrap
  • przygotować argumentację wykorzystującą techniki wpływu oparte o wyniki badań
  • umieć obalać/dyskutować z przedstawionymi przez klienta wynikami badań
Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu
Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza. Przesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Akademią Skuteczności, a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Każde zgłoszenie potwierdzamy e – mailem.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy >>

Grupa docelowa
  1. Siły sprzedaży:osoby związane z aktywną sprzedażą (zwłaszcza B2B) - przedstawiciele handlowi, KAM-owie, doradcy, pracownicy wsparcia sprzedaży, osoby sprzedające przez telefon – szkolenie skoncentrowane operacyjnie.
  2. Szefowie działów sprzedaży, menedżerowie – szkolenie z elementami operacyjnymi, skoncentrowane.
Ramowy program szkolenia
  • Jak powstają badania marketingowe i jak wykorzystać wiedzę o badaniach w procesie sprzedaży.
  • Jakie mechanizmy wywierania wpływu zachodzą przy używaniu badań w procesie sprzedaży.
  • Jak unikać manipulacji w czytaniu wyników badań.
  • Jakie są zalety i wady badań marketingowych – jak oceniać jakość informacji i ich wiarygodność.
  • Jakie zastrzeżenia mogą zgłaszać potencjalni klienci i jak na nie reagować.
  • Z jakich źródeł pozyskiwać wyniki badań marketingowych.
  • Jak używać wyników jako argumentów i kontrargumentów.
  • Jak prezentować wyniki trudnym klientom.
  • Jak realizować/zamawiać badania, które skutecznie wspomogą proces sprzedaży.
Informacje organizacyjne:
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8h)
Po szkoleniu możliwość ustalenia indywidualnych coachingów (odpłatne)


Koszt szkolenia: 999 zł + 23% VAT
Rabat przy zgłoszeniu 2 osób – 10%, 3 osób - 15%


W ramach szkolenia oferujemy:
  • Intensywny, praktyczny warsztat dający nowe umiejętności.
  • Prowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera – praktyka.
  • Komplet materiałów szkoleniowych z ćwiczeniami.
  • Dyplomy uczestnictwa.
  • Konsultacje po-szkoleniowe (2 tygodnie po szkoleniu, e-mail lub telefon).
  • Catering i przerwy kawowe.
  • Lunch.
Trener prowadzący szkolenie:
Agnieszka Wiśniewska - badacz, trener biznesu, coach

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji.
Badacz z 15-letnim doświadczeniem.
Specjalizuje się w badaniach opinii i postaw z obszaru HR.
Od 1998 roku prowadzi projekty badawcze dotyczące wizerunku marki, kultury organizacyjnej, satysfakcji i lojalności oraz procesów decyzyjnych.
Opiekuje się osobiście całym procesem badawczym, dbając, by badanie oraz wszystkie procesy, jakie uruchamia w dynamice firmy, pozwoliły w pełni wykorzystać wyniki. Pomaga zaplanować i poprowadzić komunikację związaną z prowadzeniem badania, komunikację po badaniu. Pracuje coachingowo z osobami lub zespołami wymagającymi wsparcia w związku z wynikami badań.
Prowadziła projekty badawcze dla takich firm, jak Masterfoods Polska, Real, Robert Bosch, Grupa Żywiec, Siemens, Kler SA, Onet.pl.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach Akademii Skuteczności (więcej)

Dzień szkoleniowy.
Szkolenie rozpoczynamy o godzinie 9:00 i kończymy o godzinie 17:00. W trakcie szkolenia zapewniamy uczestnikom lunch oraz przerwy kawowe. Każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe, notatnik oraz długopis i ćwiczenia.


Płatność.
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury pro forma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po odbyciu się szkolenia – faktury wystawiamy po zrealizowaniu usługi.


Rezygnacja ze szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu zgłoszona nie później niż 7 dni przed jego terminem nie powoduje konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie Akademia Skuteczności nabywa prawa do obciążenia płatnika 50% kosztów szkolenia.


Odwołanie szkolenia.
Akademia Skuteczności zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych oraz w przypadku niewystarczającego zainteresowania terminem. Informacje o zmianach przesłana będzie najpóźniej do 3 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. Akademia Skuteczności zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia szkolenia w każdej chwili w przypadku działania siły wyższej. Zgłaszającemu w takiej sytuacji zostanie zaproponowany udział w szkoleniu w innym terminie lub w ciągu 10 dni roboczych zostanie zwrócona pełna kwota wpłacona na konto Akademii.


Zgoda na wykorzystanie logo i nazwy klienta.
Firmy uczestniczące w szkoleniu wyrażają zgodę na zamieszczenie nazwy i/lub logo firmy na liście kontrahentów zamieszczanej na stronach i portalach www, w materiałach promocyjnych i ofertach handlowych.


Wypełnienie formularza zgłoszenia równoznaczne jest z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnia Akademię Skuteczności do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony firmy płatnika.
Strona Główna Oferta Strefa Rozwoju O nas Kontakt Polityka prywatności Webmaster

Copyright © 2008- Akademia Skuteczności. Wszystkie prawa zastrzeżone.

W tym serwisie stosuje się pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki temu dostosowuje się on do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.